Creeaza un cont

Coș

Închide

Nu ai produse in cos.

COMANDA MINIMA 50 ron !

 

După obținerea finală a confirmării comenzii tale, noi răspundem de ambalarea, sigilarea și etichetarea corespunzătoare a coletului, iar firma de curierat răspunde de transportul și livrarea acestuia conform legii. Coletul va conține produsele și cantitățile confirmate final de tine, cât și documentele fiscale și de transport aferente. Dacă datele completate în formularul de comandă sunt incorecte, ne declinăm orice responsabilitate pentru eventualele întârzieri sau nelivrări.

Plasarea comenzii poate fi trimisă către noi în orice zi, la orice oră. Coletele cu produse pot ajunge la destinatar în maxim 48-72 de ore de la data validării finale a comenzii (conform procesului descris mai sus), în funcție de mărimea localității în care acestea se trimit. În cazuri excepționale acest termen poate fi prelungit. Se iau in considerare doar zilele lucrătoare.

După preluarea comenzii, firma de curierat vă va contacta pentru detaliile legate de livrare.

Curierul va face tot posibilul să livreze coletele de Luni până Vineri, între orele 9.00 și 17.00. Va încerca să livreze coletul timp de două zile lucrătoare consecutive, lăsând o notificare pentru fiecare încercare. Dacă curierul nu poate livra coletul datorită unei adrese incorecte, va face tot posibilul, în limite rezonabile, să găsească adresa corectă.

Pentru zonele cu tarife speciale din România sau din afara României, costurile de transport vor fi comunicate punctual clienților, în funcție de destinația fiecărei comenzi, înainte de confirmarea finală a comenzii.

PREȚUL PLĂTIT

Prețul final al produselor este cel afișat pe site, exprimat în RON. În afara acestui preț veți mai plăti numai costul de transport, așa cum este el afișat și explicat pe site, în secțiunea în care vizualizezi coșul de produse.

Prețurile produselor pot suferi modificări de-a lungul timpului, acestea urmând a fi afișate pe site, dar odată lansată comanda, prețul ce va fi plătit va fi cel afișat înainte de lansarea acesteia.

Dacă în afara prețului produsului și a costului de transport vor mai fi introduse și alte eventuale taxe, acestea vor fi afișate și explicate în momentul calcului prețului final ce urmează a fi plătit, pentru a le vedea înainte de finalizarea și trimiterea comenzii.

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Modalitățile de plată sunt cele prezentate în formularul de comandă, din coșul de cumpărături.

Plata ramburs
Plata online cu cardul

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectueaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Costurile de livrare: 25 RON in tara

LIVRARE GRATUITA: la comenzi de peste 100 ron

Atenţie:
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile pecuniare sau de altă natură faţă de PRO MODO24 SRL. De asemenea, contractul va fi interpretat şi executat cu bună credinţă. Orice abuz va conduce la întreruperea oricăror relaţii contractuale.

POLITICA DE RETUR

Conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), Clientul are dreptul de a se retrage unilateral din contractul încheiat la distanta sau în afara spațiilor comerciale, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv; Clientul suportă costurile directe legate de returnarea produselor.

Restituirea contravalorii produselor returnate se va efectua în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract conform OUG 34/2014;

Aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:

1. Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil

2. Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției).

Odată cu solicitarea de returnare să specificați și modalitatea de compensare aleasă.

1. Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe elsamo.ro dar valoarea produsului este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:

– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.

– dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ramburs la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.

2. În cazul în care optați pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe comenzi@elsamo.ro următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.

Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc.

Plata returului se face în 14 zile calendaristice de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului). Va rugăm sa ne sunaţi la nr.0730566811 pentru a grăbi procesul de returnare a banilor!

Costuri de returnare:

– Pentru a trimite produsul înapoi către noi, NU trimiteţi cu firma de curierat GLS Romania, pentru că GLS nu lucrează cu persoane fizice. Trimiteţi cu Fan Curier, Cargus, etc!

– Costurile de transport aferente returului sunt suportate de catre client.

– In situatia in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, sau produsul comandat prezinta defecte din fabricatie , contactati-ne in inetrval de 72H pentru a reclama aceasta situatie. O sa inlocuim produsul cu unul nou sau o sa va restituim banii. Situatie in care cheltuielile de transport sunt suportate de PRO MODO24 SRL

Returnarea produselor :

Pentru orice alte informații, va rugam să ne contactați prin e-mail, la adresa vanzari@elsamo.ro sau telefonic la numărul 0730566811 (luni – vineri, 09.00 – 17.00).

Back to Top